VSMDV vs Lich King!

Jag har faktiskt fått lite gjort idag. Ritat ut allt på ritningen förutom text, siffro, anvisningar och symboler. Men det får jag fixa imorgon för nu är det snart raid vilket kommer bli spännande. Vi är nämligen på sista bossen i spelet, Lich King! Vi har inte tagit honom i 25manna ännu så det blir ju en prövning om jag säger så. Det skulle vara riktigt roligt om vi äntligen kunde ta ner honom men med alla nya i guildet samt nabbs så kan det ju gå som det brukar... Dvs inte fullt så bra!

Vi lagade den godaste maten idag också. Fräste grön paprika, rödlök, bacon och purjolök för att sedan tillsätta Mildas matlagningsgrädde + lite kryddor och till detta serverades gnocci och så sallad från igår. Nom nom nom!

Jag har också börjat leka med Café World igen, samt tat jag odlar som aldrig förr på farmen och jag har även köpt fiskar till akvariet igen. Men jag borde ju egentligen sätta igång och plugga ordentligt.. Men..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0