Tyra & Bellas Show!

Ja men precis. Idag har jag renskrivit uträkningarna till golv och vägg samt att jag sitter med byggmeken nu. Åh vad roligt! Eller hur var det nu egentligen?

Jag har också roat mig med att titta på Tyra & Bellas Show på deras hemsida och det var en upplevelse. (Första gången jag ser och jag är imponerad av Bella och Tyra, keep on going!) De hade ingen mindre än Kissie som gäst, en dum, bitchig och korkad bimbo som spyr galla över allt och alla. Tycker att Bella gjorde en stabil insats trots att Kissie uppförde sig som ett äkta svin. Tyra & Bella Show, där har ni länken om ni är sugna att titta på, som Kissie själv säger, Sveriges största bloggare IRL. Jag kan säga att hon var exakt som jag förväntade mig efter att ha läst hennes blogg... Och onykter var hon också. ujujuj

Nej men back to work kanske? Jag har en jävla massa uppgifter att beta av innan tentan.. Vilket jag itne kommer att hinna men.. Försöka måste jag i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0