Tight tidplan!

Jag lyckades pallra mig upp klockan 6 fasten jag hellre skulle vilja skjuta mig själv än att stiga upp så tidigt men jag lyckades ju inte igår så då är det ett måste att lyckas idag. Solen skiner i alla fall vilket är ett stort pluss hade dte regnat hade jag nog kurat ihop mig under täcket igen.. Häh hä. Lektion mellan 8-10 idag och Jag ska försöska hinna med att rita diagrammet under lektionstid och göra en framsida lite snabbt till inlämning 4 i byggmeken så jag kan scanna in den idag men är det kö vid scanner så gör jag det imorgon. Tänkte nämligen försöka ta bussen som går 10.30 för hinner jag inte med den så måste jag vänta till klockan 12. Och det vill jag ju inte!

Men nu är dte bäst jag sätter fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0