Snart återlämning i skiss och gestaltning!

Jag vet. Jag är en dålig människa som är fullkomligt värdelös på att hålla mitt bloggande uppe. Illa illa, jag borde få stryk!

Men vad kan jag säga? Inget nytt på någon front alls förutom att jag snart dör av skolan, sjukt svårt hela tiden. Kan vi aldirg få en lätt och rolig kurs? Men inte då. Jag blir så less så less. En positiv grej är att jag ska få tillbaka mina skiss och gestaltnings mappar + modeller efter ca två månaders väntetid för rättning.. Så på måndag får jag mitt betyg i den kursen och det är förhoppningsvis en 5:a annars kommer jag bli sjukt besviken med tanke på all tid jag har lagt ner i skissen. Så vi får hålla våra tummar och tår på måndag klockan 13-ish!

Hmm, annars då? Jo tack det är bara fint! Har min sista tenta den 29e maj och efter det har jag sommarlov då jag inte har någon omtenta att göra efter det. Skönt!

Igår spelade jag WoW och vi lekte hardmodes inne i ICC 10man. Det gick hyffsat bra med tanke på att jag är största nabben ever och itne vet hur jag ska göra. Hehe! Jag planerade att ta en sovmorgon idag också men jag blev så klarvakenSå jag såg två avsnitt av Franny Fine, The Nanny, och sen slötittade jag på tv innan jag steg upp klockan 9. Återigen; På en lördag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0