Snapsraid!

Det måste ha varit det roligaste eventet på länge som jag har varit med på och det är väl en aningen nördigt? Fast kanske inte eftersom vi fortfarande umgås fast vi sitter hemma var för sig och dricker? I alla fall så gick det ut på att vi var ett gäng som satt tillsammans på venten och så spelade vi World of Warcraft; En instans som heter Naxxramas, och efter varje boss vi dödade så fick vi ta oss en snaps. Jag hade ju tänkt att vara hyffsat fräsch idag så jag valde att dricka breezers under hela raidne istället för att shotta sprit.

Det var så underbart roligt! Utos var på G redan innan raiden så dte var full (?!) fart på honom och jag skrattade så mycket så jag nästan ramlade av stolen säkert 90% av tiden. Efter raiden så gick jag och Fredrik ner till Utos och Torano (Utos bor på våran gatan-ish) och så satt vi där och snackade lite. Mycket roligt!


Globe var skapare till eventet som blev mycket uppskattat:

Tjo!
Tänkte vi skulle ta o fixa en snaps raid!
Efter en boss kill så sjunger man en visa o tar en hojt!
Vi värmer upp med en Sartharion så vi kommer upp i stämning snabbt!
Därefter går vi vidare till Naxx för vidare svinande.
Rekommenderad sprit mängd per snapps är 4cl för lekmän, 6cl för proffs och 10cl för de hårdaste jävlarna som existerar
Regler:
Inget småsupande imellan bossarna.
Sjunga minst en snuskig visa över vent. (säker på att Rånja/Niffe kan ett helt gäng)
Inga snefyllor för då skickar mamma dig i säng.

Buffmat samt flaska är nödvändigt...


Jag kan ju berätta att såhär i efterhand så hade vi en person, nämner inga namn Nifrom, som försvann halvvägs in i raiden och som aldrig återkom... Hä hä hä. Däckat på tangentbordet?

Jag mår i alla fall sjukt bra idag så jag tänkte ta mig lite lunch och sen ta och räkna lite! Jag kan ju itne säga samma sak o min bättre hälft som ligger typ döende i sängen.. Hä hä hä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0