Rita ritning!

Åska och dunder inatt. Idag är det molningt men soligt och håll i er: Det verkar vara varmt! Samt att det blåser typ inget alls.. Den ni! Första gången på.. jag vet inte hur länge!

Och så måste jag sitta och rita in sista delmomentet på projektet med att projektera ett suterränghus. Innan har vi placerat huset på tomten, ritat bärande väggar och grunden samt ritat grundsektionen och väggen. Och idag ska jag rita in dräneringen runt huset. Ja jag vet, det är mycket pill speciellt nu när vi ritar allt för hand. Och hur svårt är det inte att texta med versaler rakt och snyggt? Bland det svåraste jag lovar!




Kommentarer
Postat av: Boostarn

Hej! kolla in min blogg, vi lottar ut epics 2ggr i veckan! äru med kan du vinna!

2010-05-20 @ 13:19:00
URL: http://vsmvd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0