Mission completed!

Sådärja, dagens mission is completed. Renskrivit beräkningar och ritat ett diagram till Byggmek 1 laboration 4.

Nu då? Jag är rätt trött fast jag tog en powernap efter springningen, jag pallar verkligen int emed att stiga upp klockan  och jag förstår verkligen INTE hur jag kunde stiga upp halv 5 när jag jobbade. Och så sov jag ännu mindre än vad jag gör nu. Det blir nog en liten runda i WoW och sen sova för jag har ju skola imorgon med. Jag hade tänkt att åka in med 11.20 tåget så jag hinner scanna in och arbeta lite med fadderföretagsrapporten. Jag hade väl 3-4 smågrejer som skulle ändras för att få den godkänd så det är ju lika bra att göra det. Sen så är det övning i byggfysiken där vi ska räkna på konstruktionens U-värde så det är riktigt ritat. Och så, givietvis, föreläsning i byggmek... Tvi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0