Migrän - vilken fin start på veckan!

Ahh men jag blir ju så less på dessa måndagar med skallebank. Och jag vet ju varför - jag får inte tillräckligt med sömn natten till måndag och varför då? Jo för jag ahr sjukt svårt att somna på söndagkvällar (även om jag lägger mig i tid så somnar jag inte!) för jag ligger och stressar upp mig och tänker på skolan och framförallt: JAG MÅSTE SOVA! Och då går det ju inte alls.

Så jag kom hem, efter att ha missat tåget med 30sek och fickvänta 35 minuter på nästa, och åt sen la jag mig i sängen och sov. Vaknade lagomt till Top Model och nu är maten på väg att bli färdig i köket. Ska bli smaksens! Ris, kyckling och Uncle Ben's, nom nom nom.

Ikväll blir det förmodligen inget plugg heller då huvudet är som det är. Frågan är ju om jag orkar köra en ICC10 med huntern?

Kommentarer
Postat av: wosh

lätt att du orkar!

2010-05-17 @ 17:31:46
URL: http://vsmvd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0