Men gu se förbannat!

Jag har varit taggad hela helgen för att vi skulle ta ner Lich King idag på 25manna och vad tror ni folk gör? Jo de signar av så vi har för få spelare att tillgå ikväll vilket innebar inställd raid. Jag blev faktiskt lite lessen i ögat. Så vad ska jag hitta på nu då? Antingen så sätter jag mig och pluggar (igen, vilket behövs) men det är ju inte så roligt.. Eller så sätter jag mig och spelar lite på min andra karaktär, Ilva... Det blir inte det första alternativet vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-05-16 @ 19:59:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: secret

jag hoppas du hade det bra på raiden

2010-05-16 @ 20:07:12
Postat av: Johanna

vilka svikare!

Är du inte säker på att du ska plugga?;P

2010-05-16 @ 20:07:50
Postat av: Emmelist

i umeå är det kanon! värmen har verkligen kommit sig hit :D hoppas den stannar bara :D

2010-05-16 @ 20:57:26
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0