Kvart i sex en måndagmorgon - Inte okej!

Sist jag tittade på klockan inatt var den 01.32... Men efter det så slocknade jag som en sten och vaknade helt förvirrad 3 minuter innan klockan ringde. Nu väntar snart tåget in till Jkgp och efter det ett fyratimmars mördarpass-föreläsning i byggmekanik. Jag förstår inte hur folk kan tycka det är roligt, om de ens finns några som gillar det?

Men det är vår sista vecka i skolan nu för nästa vecka är det tentavecka och vi har inte våran tenta förren den 29e maj så det är ett tag kvar. Tack och lov! Och det betyder att jag får lov att bita ihop och ta mig igenom den sista veckan också...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är inte många som tycker det iaf ;) hihi det klarar du fint!

2010-05-17 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0