En relativt produktiv dag!

Sovmorgon javisst. Finns det något bättre än att snooza 45 minuter och sen se på Smallville? Nej precis vad jag menar. Efter frukosten så tog jag som sagt itu med att renskriva annteckningarna till byggfysiken så det är klart nu. Samt att jag har tagit tag och börjat räkna i byggmeken. Och det tar verkligen tid att räkna ett tal, sinnes.

Jag och Fredrik tog också en löprunda på ca 2.5 km och min träningsvärk från förra gången var ju inte borta så mina lår fick en hel del stryk. Men det kändes hyffsat bra men det är offatbart att jag har förslappat min kropp på det här viset. Jag har absolut cero muskler kvar, hur kul är det? =(

Kött, klyft potatis, bea och sallad till middag följt av godis... Hehe! Så där gick det nyttiga åt skogen direkt!

Imorgon blir det mera räkna räkna och så lite no-lifa. Jag har en hel del saker att fixa på min söta lilla Ilva!


Kommentarer
Postat av: Robin

Läs min blogg :)

2010-05-16 @ 18:17:13
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0