7.5p Skiss och Gestaltning 1 är avklarad!

Yes! Så var jag stolt ägare till min andra 5a i mitt totala betyg och det blir förmodligen den sista. Uppriktigt sagt så hade jag blivit rätt förbannad om jag inte fått en 5a då jag vet hur mycket tid jag har lagt ner på den här kursen. Under återlämningen så fick vi hämta våra grejer och sen gå in i ett klassrum där vi fick sätta upp slutprojektet; Informationscentrumet, på väggarna. Så 20 personer stod där inne och var nervösa när vår lärare dissade våra bilder en efter en. Hjärtat sjönk som en sten i magen men sen sa hon också att överlag så har det aldrig varit en årskurs som har varit såhär duktiga.

Så... Jag är sjukt glad! Och sen att även Johanna, Emelie och Anna klarade sig så blev det en delad glädje som vi firade med mockalatte, ballerinas kladdkaka och pollys sommarbär-ish-smak hemma hos Johanna. Om nu Emelie och Anna tyckte det var gott vet jag inte men jag och Johanna sörplade på för fullt.

Men jag känner mig ändå låg på nått sätt, vet inte varför men det känns bara inte bra. Men det är bara att bita ihop, det är snart sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0