Informationscenter!

Ojoj, mycket har hänt sen senast! Jag är verkligen dålig på att blogga så det kommer en snabb update:

Jag har haft de två värsta veckorna i mitt liv:
- tentaplugg
- tenta i Oragisationskursen i lördags.
- tenta i byggfysiken i tisdags
- och examinationsuppgiften i skiss och gestaltning; informationscentret.
- fyllde 23 år igår
- kopierat ritningar
- färglagt
- byggt modell
- listan kan göras hur lång som helst..


Igår satt jag och grät av ilska och panik (på min födelsedag!) för att jag inte kunde klura ut hur perspektivbilden skulle se ut. Men med Emelies hjälp så löste jag det! Och slutresultatet blev såhär (kvaltén är inte den bästa!):



Jag blev rätt nöjd måste jag säga, fotot är ju inte direkt en rättvis bild då den är skev och sned men det är ju ett litet smakprov i alla fall! Förutom den här bilden har jag ritat tre andra; en sektionsritning, två fasader och en planlösning med tillhörande situationsplan. Jag är nöjd med resultatet, jag hade inte kunnat göra det bättre så jag hoppas att min lärare gillar det också!

Jag har bara en enda sak kvar att göra och det är en analysuppgift till söndag sen kan jag lämna den här perioden bakom mig för på måndag börjar det nya kurser där vi bland annat ska läsa byggmekanik. Roligt va? Inte så värst men jag tror och hoppas verkligen att det inte blir en lika tuff tentaperiod till sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0