Den 4e perioden tar sin början!

Den här veckan har vi börjat på den fjärde läsperioden som högskolan i JKPG har uppdelat året i. Eller så är det bara i det tekniska huset vi har det uppdelat så. Jag är inte särskillt nöjd med hur JTH har lagt upp programmet, schemat, lärare etc, jag är faktiskt väldigt kritiskt till allt.

Men ryktena går att jobben som lärare på skolan inte är så hett eftertraktade så de kan inte göra sig av med dåliga lärare... Och det märks för av de tiotal lärare jag har haft har endast en, EN, varit bra och det är läraren i Organisation, Förändring och Ledning. Han var underbart härlig, en gubbe på 60 år som svor och skällde ut oss efter noter samtidigt som han graverade in sitt budskap i hjärnbalken hos oss.

Vilket också visade sig då jag fick 5+ på mina två reflektioner, 5a på tentan och totalt en 5a i slutbetyget.



Är jag sjukt nöjd över den tid jag har lagt ner?
Svaret är ja och det känns riktigt bra att få sån fin creed för det!



Efter två morgonföreläsningar 8-10, 8-12, strul med ingenjörsmetodiken och fadderföretaget, så har jag två eftermiddagsföreläsningar 15-17. Roliga tider? Nej. WTB ett humant schema med 10-15, hehe. För mycket begärt? Kanske men då skulle jag i alla fall kunna fungera som en människa igen.

Tack och godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0