Träningsvärk!

The fucking weather is fucking ...Alright!

Jag glömde kanske berätta att jag gjorde lite styrkeövningar igår, här hemma i lägenheten? I alla fall så har jag världens träningsvärk i rumpa, lur, vader, axlar, mage, armar, bröst, rygg.. Det vill säga, jag är helt kapput idag! Jag vaknade i morse och jag kunde knappt vända mig om i sängen, haha!

Jag blev tipsad om en träningssida av Andy och den avr verkligen hur grym som helst. Blir mera sånt, när träningsvärken har släppt. Men det är så underbart att ha träningsvärk, för då känner jag att jag har varit aktiv och jobbat med kroppen som måste ha legat i chock av den totala vilan som har varat i snart ett år. Min kropp har i många många år varit vältränad men inte iår då jag inte har hunnit samt inte varit sugen alls. Men nu ska det bli bättring! Hä hä hä


Jag har inte direkt den här snabbheten idag, jag känner mig mera som en plåtburk som rasslar fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0