The fucking weather is nice!

Eftersom vi inte har en fungerade termometer så brukar jag titta ut genom fönster och hoppas att jag klär mig rätt, vilket jag sällan lyckas med, men nu har jag lösningen! Tack vara Miikas underbara länk så kan jag lätt ta reda på hur the fucking weather is:
The fucking weather!

Och idag har det varit fucking nice! 20 grader och strålande sol så jag traskade ner till Willys, handlade och så köpte jag mig en bok för att sedan tillbringa 2½ timme ute i solen. Underbart!

Jag har också gjort en ny tabell till vår labrapport och om Matilda kunde komma online så ska vi knåpa ihop den. Eller rättare sagt, jag skickar det jag har gjort, så får hon sätta ihop den...

Annars då?
En väldigt seg raid igårkväll, men det kan bli så ibland, inget att hänga upp sig på, så jag hade tänkt att få upp lite tagg genom att ta Ilva till PoS och FoS, då jag fortfarande inte har fått bältet och trinketen jag behöver..

Men snart måste det väl ändå bli sommarlov?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0