Snart är det tisdag!

Och jag ska äntligen få pka hem till Vännäs!

Inte för att allt med skolan är klart men det verkar som om vår "kära" lärare inte tänker rätta förren till hösten. Hade hon rättat direkt när vi hade lämnat n skiten hade det varit klart vid det här laget. Men inte då!

Det är söndag idag, vi har raid. Jag hoppas Fredrik itne är alltför upprörd över en dag i stugan med sina bröder där de skulle laga taket. Eftersom bröderna har småbarn så går ju deras tider först, och dag då givetvis, så idag söndag klockan 8.30 så åkte dom iväg. Lagom roligt för normala människor utan barn stiger inte upp kvart i åtta på en söndag! Så jag följde inte med och Fredrik var ju en aningen upprörd han med.

Nu sitter jag och levlar lite smått, riktigt skönt att bara spela utan att behöva tänka så mycket, jag laddar inför kvällen helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0