Shabooosa!

Nu har alla i klassen tagit sommarlov. Skönt för dem! Jag har iofs också tagit sommarlov för en vecka sen men jag kan ändå inte slappna av helt innan jag ser att allt är godkänt samt klappat och kalrt inför nästa termin! Det hade varit skönt att få alla labrapporter, företagsrapporten och tentan rättad och godkänd så jag kan släppa allt och bara vara ledig!

Jag nördar som fasiken på Café World nu också, så är det någon som vill joina min långa väg till rikedom är ni välkommna!

Och snart får jag åka hem till norrland! Jag längtar verkligen vill jag lova. Och så blir det ev en resa till Kroatien, vi ska kolla upp det där efter att Fredrik har skrivit sin tenta på tisdag.

Baum-tish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0