Middag på All Star och kaffe mocka på Costas!

Igår var det en mycket trevlig kväll med Michael och Robert inne i Umeå. Vi började med att strosa längs älven och snacka lite allmänt och så spanade vi in den "nya" skateparken som finns vid hamnmagasinet. Och wosh säger jag bara! Den såg verkligen häftig ut, nästan så jag skulle vilja prova den nån gång!

Mycket god mat, jag kan säga att den levde upp till mina höga förväntningar, och efter det så avslutade vi på Costas med kaffe.

Och vi har bestämt oss för minigolf måndag/tisdag.. Usch säger jag bara för jag har noll tålamod med minigolf. Hoppas jag vinner annars blir jag upprörd... Dålig förlorare är jag också.


Kommentarer
Postat av: Miika

Du jag tror vi är lika bra/dåliga allihop! D:

2010-06-24 @ 16:11:23
URL: http://michailov.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0