Idag då?

Det kändes konstigt att vakna imorse och inse att jag faktiskt inte behöver plugga hela dagen utan att jag kan bara göra.. Just det! Ingenting! Så jag har tillbringat morgonen med Clark Kent, läsa mina bloggar, läsa det senaste på facebook och ta hand om mitt café.

Jag och Matilda ska snacka ikväll angående labbrapporten som inte var godkänd och så ska vi fixa det. Så snart är det officielt sommarlov! Jag längtar!

Idag har jag bara ett mission och det är att traska ner till Willys och handla tomatsås till köttfärssåsen ikväll och jag ska samtidigt se om Willys har mappar som jag kan sortera in alla "viktiga" lösa blad från kurser vi haft under året. Vissa papper kan ju vara bra att spara, man vet ju aldrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0