Hemma hemma igen!

Efter en lång resa så har jag äntligen hittat hem. Jag kunde berätta om den sjukt otrevliga busschaffisen som skulle ta mig till Bromma men som nekade mig för att kortläsaren var trasig så jag fick vänta på nästa buss och därmed bara ha 15 minuter på mig tills flyget gick, men det gör jag inte. Istället så kan vi säga såhär: Jag är äntligen hemma i Norrland!

Athena blev som galen och hoppade runt runt och ville pussas och kramas, våran storing till pudel är helt underbar!

Kvällens mest dramatiska upplevelse blev ändå jordskalvet som skakade Norrland, hela vårt hus skakade och knakade. Riktigt häftigt måste jag få säga, naturligtvis i lagoma portioner!

Snart blir det sängen med en bok och så.. Sovmorgon, helt klart!

Och när ska vi gå och äta på All Star då? Jag är så sugen så jag dör! Nom nom nom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0