Fredag - Eclipse!

På fredag ska jag och syrran åka in och se Twilight Eclipse, den 3:e delen i Twilightsagan. Det ska bli mycket intressant då vi båda älskade den första filmen men totaldissade den andra så jag hoppas att den här filmen inte dryper av överdriven tonårskärlek med ångest utan att den visar sig vara en film som innehålelr lagomt mycket av allt.

Och ja, jag ska ta med mig haklappen så jag inte dreglar sönder biosalongen när jag spanar på dom två som är värda att dreglas över: Taylor Lautner (Jacob Black) och Ashely Greene (Alice Cullen). Och nej, jag tycker inte att Robert Pattison är den snyggaste i världen och jag förstår inte heller hur han kunde bli vald till årets manliga skådespelare...


Kommentarer
Postat av: hemlig

hello kitty haklapp?

2010-06-30 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0