En fika med tjejerna!

Idag så åkte jag in till Jönköping där jag träffade Johanna, Emelie och Anna för en sista fika (och våran första, vi är fruktansvärt dåliga på att träffas utanför skoltid!) innan alla åker hem till sig. J ani hörde rätt, ingen av oss kommer från Jkpg även om nu dom andra bor ca 1 timme bort medan jag bor hela.. Massa massa mil och timmar härifrån.

Vi åkte ut till A6 center och fikade där, jag åt en Mudcake, lerkaka? Och naturligtvis drack jag en mockalatte. Men frågan är ju om jag inte gör godare själv? Och till våran förvåning så drack även Emelie en mockalatte och Anna en vaniljlatte. Vi kan nog lyckas, eller vad säger du Johanna?

Och nu så ska vi tydligen ut till stugan på söndag och fixa... Kul att jag och Fredrik får vara med och bestämma dag. Men småbarnsfamiljerna får bestämma, vi andra får ju anpassa oss. Ehh, right.

Annars så är det dassigt väder, regnigt och kallt. Usch!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehehe jo det kan vi nog ;P

2010-06-08 @ 23:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0