Foten är svullen och svagt lila!

Men det går åt rätt håll. Idag har jag lagt bort kryckorna till massas förtret men eftersom jag är helt värdelös med kryckor (och en sjuk träningsvärk i överkroppen och det friska benet) så valde jag att hasa mig fram istället.

Idag har jag inte gjort så mycket mera än att softa ute i solen och tittat på fiskarna i dammen med Athena samt att vi åkte till farfars på middag. Mycket smaskigt.


Och varför Ghana? Jag kan inte släppa det! Och nu Argentina mot Tyskland, jag hatar Tyskland och så vinner dom med 4-0.. Bra jobbat! Suck.

Igår såg jag och syrra Eclipse och den är så fruktansvärt mycket bättre än tvåan! Jag blev så nöjd när den var i samma standard, om inte bättre än ettan. Och scenen jag gillar mest är när Alice och Jasper slåss samt när Jakob sitter utan tröja i tältet och håller om Bella som fryser i snöstormen. Och när Jakob sa till Edward: You know im hotter than you.. Grrr!!!


Jag kan ju bara hålla med, Jake vinner över Edward i alla lägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0