Athena tog ett bad!

Eller ja, chefen fårgade om jag kunde bada henne och dte kunde jag. Jag vill ju inte få morsans vrede över mig, haha! Så nu är hon ren och fin, men väldigt blöt såå hon sitter på altanen och tittar ut mot dammen, hon får nämligen inte smutsa ner sig när hon är blöt. Stackare!

Snart så blir det att ta med sig Warcraft Archives ut och läsa de två sista novellerna, mycket intressant. Jga har redan läst om Warcheif Thrall, en mäktig shaman (precis som jag!) och den var riktigt spännande. Det är riktigt roligt att läsa och så känner jag igen namn och platser. Gillas!

Kommentarer
Postat av: hemlig

mäktig shaman? du e ju vilsen shaman

2010-07-01 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0