Klar med reflektionen!

Gosh!
Jag har skrivit sen halv elva och jag blev klar runt 14. Det är en uppgift från kursen Organisation, Ledarskap och förändring och den går ut på att göra oss till bra chefer. Och! Läraren är så jävla ball och stenhård (dvs vi är rädda) och vi har fått i uppgift att reflektera lektionerna och samankoppla det med tidigare erfarenheter från chefer. Jag dissade mina rätt hårt, hela vägen från arbetsledarna till högsta chefen i gbg... ;)

Jag hoppas den duger, meeeen det vet man aldrig. Jag har inte vågat skicka in den men dte kommer väl.. haha!


Så nu blir det till att hälsa på Willys en sväng, sen slappa lite och så sen ska vi plocka ner Lich King ikväll!
Jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0