Skola skola skola!

Ja, vad ska jag säga? Förutom att jag håller på att jobba ihjäl mig med skolan och vi har tusen saker på gång hela tiden så.. Ja det är väl det. Jag har hunnit spela lite WoW, men bara lite, så snart är min lilla Ilva lvl 80 hon med.

Den här veckan har fokuset legat på fadderföretagsrapporten som ska in nu på tisdag och jag är nästan färdig med rapporten, den behöver bara finslipas lite och det ska jag ta och göra om en liten stund. Jag klarade också Byggfysiktentan och fick 30p när det räckte med 25 för G. Så jag är sjukt nöjd vill jag lova!

Och det har varit storm de senaste tre dagarna, kallt och blåsigt! Ingen aska har vi sett här, kanske hemma i norrland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0