Skatteåterbäringen!

Fredrik var sjukt nöjd över sina ca 6 tusen han ska få tillbaka. Jag vågar knappt säga att jag får betydligt mer! Och det var en positiv överraskning då jag inte jobbade någonting förra året men jag fick avgångsvederlaget placerat på förra året trots att jag slutade julen innan förra året. (Svårt att hänga med? Det har jag också!) Och så fick jag ju arbetslösersättning av IF Metalls A-kassa. Eller ja, mycket och mycket men det är ett välkommet tillskott till min fattiga studentlön på 2600kr/månad.

För övrigt så hatar jag måndagar, tisdagar, onsdagar och fredagar. De är de dagarna jag går i skolan och vilka tider sen?! 8-10 och 15-17.... Den där schemaläggaren och jag borde ta ett seriöst snack!

Jag måste snart ta och traska ner till tåget och åka in till Jkpg och jag hoppas föreläsningen i Byggmekanik blir smärtfri i alla fall.

Och min "käre" bror har smittat ner mig med sin asiatiska popmusik! Tyvm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0