Jag blir galen på Byggmekaniken!

Alla dessa krafter hit och dit
i fackverk och annan skit (åhh, rimmet?!)

ehh, gör mig helt galen. Jag har suttit hela dagen idag och jag är inne på andra veckans uppgifter och jag har 8 stycken kvar att göra innan måndag. Det borde jag ju hinna tycker jag samt att vi har ett övningstillfälle imorgon klockan 15-17 som jag kan få lite hjälp på. För jag har fastnat totalt, gu vad kul!

Jag borde också försöka ta och börja skriva på min rapport men jag känner inte stressen än.. Så det får ligga ett tag till. Jag har i alla fall läst och skrivit läsloggen så jag behöver ju inte stressa med det sen tack och lov.

Jag har lurat Fredrik att börja se Vampirie Daries också, hur bra är inte det? Vi är på avsnitt 3 nu och jag bara längtar tills vi har sett avsnitt sju så jag får börja se nya avsnitt.

Min hjärna är i alla fall överhettad för tillfället. Tv;n nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0