.

En ny vecka har börjat. Och som den har börjat! Föreläsning från 8-12 i Byggmekaniken och sen fadderföretagsmöte klockan 14 till ca 16 tror jag att det blev tillsist och jag är helt slut.

En snabb resumé av helgen då: Alla avsnitt av Vampire Diaries är sedda och vi vänta bara på att USA ska släppa nya avsnitt så vi kan tanka hem dem och se! Och jag kan ju säga att jag är helt kär i den serien! Sen har vi spelat sjukt mycket Forza Motorsport och fått en rad snygga bilar. Just ja, vi fixade också våra cyklar så nu är de up an cykling again.. Höhöh..höö

Jag var helt död efter maten idag så jag somnade på soffan direkt efter NCIS, det ska bli intressant att se om jag kan sova ikväll för vi har föreläsning klockan 8.00 imorgon igen men den här gången är dne bara till klockan 10. Men vi ska sitta efteråt och hjälpas åt med inlämningsuppgiften i Byggmek så den blir klar nån gång.

Och jag måste ta och börja skriva rapporten i Ingenjörsmetodiken men jag vet inte hur jag ska börja... Det får bli morgondagens problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0