Efter en galen förmiddag på stan..

så har vi hittat doppresent till lilla Alvin och födelsedagspresent till Casper. Caspers present är vi sjukt nöjda med; ett bowlingset med käglor och klot.

Och efter föräldrarnas önskemål om INGA smycken eller traditionella doppresenter så fick vi råd om kläder... Till ett dop? Det  känns ju sjukt mysko.

Och vad har man på sig på ett dop? Det är ju inte precis så att jag har sjuttioelva klänningar och kjolar att välja mellan...!

Jag har dessutom beslutat mig för att skippa räknestugan till byggmekaniken idag, orka åka in 5 timmar varav bara 2 timmar är skola. Nej tack! Och speciellt inte nu när hälften av alla har åkt hem redan. Jag vill också åka hem!!

Och imorgon åker syster till Japan för att hälsa på brorsan hur roligt låter inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0