Dopdag igår och "slack" idag!

Uppdateringen på bloggen går redan sämre, det kommer och gå i vågor det där. Igår var vi på Alvin s dop och själva akten i kapellet var mysig. Tjejen med orgeln (kantor??!) sjöng väldigt fint och ung var hon också! Efter själva dopet var det mottagning hemma hos Jennies föräldrar och sånna där saker är som alltid stela.

Jag kunde verkligen inte sova inatt av någon anledning så jag orkade inte stiga upp klockan 6 imorse för att åka till skolan utan valde att stanna kvar i sängen och försöka sova lite grann, vilket jag också gjorde men först när Fredrik åkt iväg till skolan. Så totalt blev det en sömn på 7 timmar där jag sov mest mellan halv 8a-11.. Så jag har haft en slightly huvudvärk hela dagen men ändå skrivit min läslogg, nästan klart skulle jag vilja påstå och nu tänkte jag sätta mig och räkna lite.

Men först, ta och fixa till Nemphys lite..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0