Update...

Igår var jag och Fredrik ute på vår första dejt tillsammans. Det är rätt skumt, vi har varit ihop ett tag nu och känt varandra.. Väldigt länge känns det som och först igår så var vi ute på en "riktig" dejt med middag nere på stan, som var väldigt smaskigt måste jag säga! Det var väldans trevligt!

Annars då? Ja i helgen har jag tagit det rätt lignt, vilket jag har lite dåligt samvete över men då vi har en mördarvecka så känns det behövligt. På måndag går jag från 8 på morgonen till 16.45 och det är ju verkligen en heldag som heter duga! Och på onsdag går vi också 8a till 16.45.. Brrr!

Igår så bytte vi modem också och för första gången (eller ja, kasnke inte) så fungerade en sak direkt när vi kopplade in den enligt anvisningarna. Inga problem! Oftast så måste man ju bråka med teknikprylar minst ett par timmar innan de gör som man vill men itne den här gången, ah så skönt det var!

Jag och min nya Anna, (anna du kommer ju alltid vara min första anna!) har verkligen grymt roligt på skolan och när vi skulle jobba med våra bostadsområden i fredags då blev dte rätt så fnissigt vill jag lova! Synd att hon är så liten!

Senare ikväll blir det raid, taggaaaa! Just det ja, jag berättade för Filip att jag spelade wow och han blev aldeles till sig: Va?! Neeej, du skojar. Det trodde jag inte, jag kan itne tänka mig att du spelar wow... Som jag skrattade! Och jag fick min lila drake i fredags! Halleluja! Den är smashing fantastic! Efter ett år av fixande med events (och med Kenneths hjällp) lyckades jag äntligen få draken i förrgår. Sjukt awesome och det är itne så många som har den än heller.. ;)





Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till draken! :D FIN!

2009-09-29 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0