Underbara tisdag!

Idag har jag haft sovmorgon till 07.30, dvs jag började skolan klockan 10 och så slutade vi kvart i 12. En snabb lunch och efter det gick vi igenom ritningen innan jag drog ner på stan vilket resulterade i två par skor och nya jeansleggings, en längre skjorta, linne och en mysig stickad sak. Jag saknar HM inne i centrum faktiskt men jag antar att de har ett ute på A6 i Jkpg?

Och för övrigt var det kallt i morse, jag använde vantar när jag cyklade ner. Brrrr!

Imorgon börjar dagen klockan 10 (skööönt!) och så slutar jag klockan 17 men det gör inte så mycket att jag slutar sent imorgon. Jag får se hur länge jag stannar på matten på slutet där då vi har räknestuga sista timmen där.

Och resten av dagen, well, jag var ju hemma vid 17 så lagade vi mat och jag duschade och.. sen så har vi sett på tv och bara latat oss. Riktigt skönt vill jag lova!

Sängen nästa, fotboll på tv! Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0