STARVING!

Det är helt sjukt vad jag är hungrig och den grillade potatisen och fläsket doftar ljuvligt så snart får jag fylla magen med lite mat!

Och det ser tungt ut inför kvällens raid, många har declinat (jävla slackers!) så det blir kanske inget. Jag som var taggad på att ta ner Yoggi ikväll och cleara Ulduar 25manna. Men nu verkar det inte som om det blir av... Kanske ToC10manna HC istället men..

Jag ringde hem till farfar/farmor idag för att gratta farfar på födelsedagen och han blev väldigt glad att jag ringde, haha! Han är så söt lilla farfar; Ja du skulle ju varit här och fikat och ätit tårta nu Emelie!

Mat nu! Underbart! Laddaladda inför veckan! Vi får se om jag överlever! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0