Snart tentor!

Jag fick en tillsägelse igår om att jag bloggar på tok för lite vilket är sant och jag ska försöka bättra mig!


Tentaveckan är på gång in och den ligger och mullrar i horisonten. Byggprocess (flummigt värre), samhällsplanering (okej?) och så givetvis matten ska tentas av om 3 veckor-ish. Lite panik har jag, men inte så mycket. Än.

Och om schemat inte ändras någonting mera efter tentan så innebär det så mycket bättre schema. Jag kommer nog att åka hem veckan efter tentan också, på tisdagen, förutsatt då att shcmeat är spikat nu. Men jag ska vänta lite till innan jag bokar resan då jag itne gillar otrevliga överraskningar. 20-25 october blir det då, och jag längtar verkligen! Jag vill komma hem!

Igår körde vi harde modes i Ulduar 10manna, en av de bäst grupper jag har varit med i och det var så roligt! :D Massa achivements fick vi! Och Brewfest-eventet har dragit igång också så förhoppningsvis får jag min Rosa drake i 310%spedd om ca 10 dagar! Wooosh!

Jag ska sätta mig med matteboken och räkna lite..

Kommentarer
Postat av: Robert

Då måste vi styra upp

2009-09-23 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0