Skallebank!

Usch vilken dag detta har varit alltså!
Jag vaknade med huvudvärk och det blev ju knappast bättre under dagen så jag fick dras med den hela dagen. Redovisnigen är avklarad (check!)

På väg hem somnade jag så hårt att jag knappt reagerade när alarmet gick igång när tåget anlände till Nässjö. Helt galet!

Snart blir det raid men innan dess ska jag packa mitt fina "rör" inför morgondagens ritarbete. Vi slutar klockan 11.45 imorgon men jag och några till ska sitta kvar och rita på vårt fina område, hehe. Så det ska bli roligt, faktiskt. Jag gillar att sitta och rita på ritningarna och diskutera olika läsningar på områden för att få dem så snygga/praktiska som möjligt. Awesome!

Jahapp, och tentorna närmar sig, jag har fortfarande inte panik men det beror nog på att jag har läst rätt mycket, i jämförelse med de andra då, hehe.

Raid snart! Gosh, jag är taggad, jag ska vinna nya epix idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0