Psykbryt!

Idag fick jag mitt andra bryt över skolan.. på 3 veckor. Det är mycket Fredrik får stå ut med men jag tror det är jobbigast för mig då jag hatar att visa mig svag. Men jag lever fortfarande!

Igår var en mycket trevlig kväll när Thomas och Mikael var förbi och vi såg fotbollen tillsammans. Det var fullt röj! Och sån röta Zlatan hade då! Drömmen om VM-spel lever fortfarande!

Idag är också den första dagen sedan.. ja.. som det var varmt och det varken blåste eller regnade! Sjukt härligt så vi tog en promenad efter mitt bryt där. Vi traskade ner (upp!?) till ishallen/fotbollsplanerna och satte oss på en bänk och snackade skit i solen. Underbart!

I veckan blir det tufft, massa massa matte måste jag räkna samt att vi förmdligen kommer att få våran andra rituppgift också. Och på fredag går jag i skolan från 08.00-17.00. Helt galet! En fredag?! Och det är en obligatorisk föreläsning så jag kan ju inte smita heller. Det kan iofs vara intressant då det ska handla om ritteknik och inte bara massa blaj som vissa andra föreläsningar handlar om.

Och farmen växer så det knakar. Jag är sjukt nöjd över den!
Snart sängen för min sovmorgon har mystiskt försvunnit då det verkar som om jag har fått ytterligare en "sjukt bra" grupp.. Denna gången i Byggprocessen så vi ska träffas klockan 9 imorgon... Vilket innebär att tåget går 0824.

gah!!




Kommentarer
Postat av: Robert

rittekniken är väll det största blajen. Kontorlinjer måste vara mellan x och y mm tjocka. streckade skall vara mellan bla och bla och så sja det vara bla mm mellan strecken. Vem bryr sig när det finns datorer???

2009-09-07 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0