Nu så!

Snart är det helg!

Jag känner peppen över att få komma hem på fredagskväll och bara.. dö i soffan framför NCIS och Pirates!

Jag och Anna polar bra ihop, shes awesome fast hon är.. 3 år yngre. Jävlar vad roligt vi hade det när vi satt och gjorde samhällsplaneringen tillsammans idag. And we like vampires!! Moonlight nästa kanske?

Ja vad mera? jo vår mattegrupp failade så hårt på sista uppgiften att jag fick lov att be Annas grupp om hjälp. Massor med hjälp! Så förhoppningsvis så får vi 1 poäng på uppgiften i alla fall så vi klarar 8/10poäng.

Annars då? Jo just det ja, tåget som går mellan Jkpg och Nässjö var trasigt igår vid 16.30 och det stod och blockerade spåret. Så tåget som jag skulle åka med 17.00 var försenat för att de inte kunde komma fram och när de väl kom fram var det tusen personer som skulle in i tåget. Det var värsta racet fram till ett säte och hoppas att man fick sitta kvar där typ. Kalabalik!

Det blir till att diska efter maten nu (pastasås på bacon, lök, vitlök, paprika och tomat, supergott! Jag kan liiite! ;)) och sen blir det att räkna lite matte.


I min lyckokaka idag går det att läsa: Live in a world of your own, but always welcome visitors.


Kommentarer
Postat av: Miika

Du den pastasåsen lät inte dum! Hade suttit fint istället för bara en baguette.

2009-09-08 @ 19:00:34
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: Anonym

man hinner knappt titta bort så har du bytt ut mig mot en annan anna!

jag blir sårad ;)

2009-09-09 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0