Mardrömsfredagen närmar sig!

Mardrömsfredagen är inc med stormsteg. Jag försöker att itne tänka på dne men det är rätt svårt..

Idag är ytterligare en dag (2 i rad nu!) som jag har vilat från matten/skolarbete när jag kommit hem. Rätt duktigt av mig. Idag somnade jag direkt när jag kom hem från skolan och vaknade inte fören Fredrik kom instövlande med mat. Nice!

Imorgon går jag från 08.00-17.00 vilket känns rätt drygt. Usch, som vi har fasat inför denna dagen! Och det är obligatorisk föreläsning mellan 15-17 så jag kan inte direkt skolka heller.

Imorse kändes det som om det var flera minusgrader så jag fick värsta chocken när jag skulle cykla ner till stationen, brrr! Det kan väl inte bli höst redan?


Well Anna, du kommer alltid att vara nummer ett för mig! Och min nya anna är så ung..så ung.. hela klassen är typ kids! eller 35 -.- *mutter, i miss norrland!


Kommentarer
Postat av: Mr K

alla känns unga när man är tant

2009-09-11 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0