Ledia underbara tisdag!

Jag är som sagt ledig idag och det är grymt skönt. Jag har egentligen snoozat sen Fredriks klocka rinde klockan sju och fram till klockan 9 så jag har har vaknat långsamt och härligt. Jag sitter och förbereder redovisningen i Byggprocess till imorgon och jag har insett att jag komemr få göra mest arbete.. Ovanligt!

Jag ska ta och damsuga en runda nu tror jag, så jag känner att jag har varit lite duktig såhär på min lediga dag. Efter det blir det till att sätta mig och läsa lite för att sedan börja med matten. Det är snart tentor men jag har inte panik än, vilket är (hoppas jag) ett bra tecken på att jag kan lite mer än vad jag tror.

Jag blev sugen på att ge mig ut och springa också, ahhh! Tror det får bli löpning för dte är en underbar dag här i Småland! Soligt och vindstilla, vilket betyder att jag måste passa på att njuta av vädret! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0