Ja då ses vi på lördag!

Jag failade hårt på matten idag. Det gillas inte. Men jag får fortsätta imorgon och hoppas på att det går bättre!

Igår så var vi på middag hos Thomas och Jennie och deras son Noel tillsammans med Veronica, Mikael och Casper vilket var trevligt och väldigt smaskig mat! Ikväll kommer Mikael och Thomas över och ska se fotboll så då blir det öl och pizza tydligen. Smaskens!

Igår ja, det var en sjukt jobbig dag, stressig som fan men huvudsaken var att jag hann med tåget som gick 15.07 och det hann jag, phew! Vi var ute och tittade på olika bostamdsområden på samhällsplaneringen det sista vi gjorde den dagen och det var 40 minuter gångväg från stationen så jag gick ju runt och var galet stressad. Men vi fick sluta strax efter halv tre och vi hade tur nog att få tag i en buss just då så jag hann till stationen och kunde andas ut.

Och sen så blåser det ALLTID här, det är helt galet. Är det varmt så blåser det, är det kallt så blåser det och för att inte tala om när det regnar?!

Vi har också städat lite här hemma idag och varit nere på stan och varit på systemet så nu är kylen full med öl inför kvällen. Och hemkörning på pizzan blir det...! Ahhh! Smaskens! Frågan är ju vad jag ska beställa för någe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0