Illa!

oj!
Var det verkligen 5 dagar sen jag sist bloggade? Det var verkligen illa av mig måste jag säga!

Det har dock itne hänt så mycket i veckan faktiskt. Skola skola och skola. Idag fick vi tillbaka matten och det visade sig att vi hade rätt på 9/10 poäng varav jag hade själv gjort 5 poäng... ;K

Imorgon ska vi på middag hos Fredriks bror Thomas och Jennie, det ska bli smaskens!

Och jävlar vad regnet öser ner! Det började när jag slutade skolan och så när jag klev av tåget i Nässjö vräkte det ner. Gissa om jag blev genomblöt på vägen upp hit? mhhm! Jag hoppas verkligen att dte inte regnar imorgon när vi har fältstudier och ska studera bostadsområden efter lunchen där för då blir det tråkigt!

Imorgon ska vi dessutom lämna in ritningen på huset så jag måste ta och kopiera upp dne i två ex imorgon på lunchen och sen lämna in. Ahh, stress stress. Den blev helt okej så jag hoppas den duger!

Och jag har stooora planer inför farmen på FarmVille till helgen så dte ska bli väldigt intressant!
Nu ska jag dock sova, klockan är snart elva och jag ska stiga upp kvart i 6 imorgon igen.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0