Fredagen blev ingen mardröm!

Fredagen blev trots allt ingen mardröm. Jag vaknade imorse och tänkte: vafan, jag skiter i den första föreläsningen, han föreläser ju om exakt dte som står i boken så.. SÅ jag sov vidare till halv 8a och steg upp när Fredrik började röra på sig. Så underbart skönt att itne behöva stiga upp klockan sex på morgonen!!

Den sista föreläsningen till klockan 17 var se, som väntat. Så otroligt seg så jag fick nästan spader. Jag sov första halvan och andra så satt jag och ritade, its all coming back now!

Veckans rituppggift är en väldigt klurig sak vill jag lova då vi ska höjdsätta en skiss över ett område så att alla mått stämmer så bra som möjligt i förhållande till vägen, diken, husen, handikapsanpassning osv. Jag och Anna jobbade ihop och det roliga var att exakt alla i gruppen satt som stora frågetecken när vi skulle sätta igång med rituppgiften. Vi hann enbart räkna ut hur vi skulle göra så vi har sjukt mycket att rita, men den här gången har vår grupp 12 dagar på sig så det känns skönt!

Och! Panik! Tenta om 4a veckor, då börjar det. Först ut är byggprocessen som vi tentar på söndagen, samhällsplaneringen på onsdagen och linjär algebra på lördagen.. Underbar vecka! Samt att det förmodligen INTE blir en "lovvecka" efter heller... Mutter.

Men nu! En välbehövlig helg, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0