Underbart, han var possitiv!

Idag hade vi redovisning på våra dispositionsplaner i Samhällsplaneringen där vi visade upp våra färgglada områden som visade vägar, grönområden, hustyper och avr hustyperna ska ligga. Vi måste ändra lite saker men övergripande så gillade vår övningslärare det han såg, och det var sjukt förvånande och roligt då han oftast är negativ.

Sen så fick jag tilbaka min stora ritning över ett bostadsområde och den fick jag godkänd på! Underbart för jag trodde motsattsen.

Och Skiss och Gestaltning är den roligaste kursen ever! Idag har jag suttit i flera timmar med ett tvåpunkts perspektiv där vi ritar en "huskropp" och skär ur delar så den blir 3d. Riktigt läckert vill jag lova, i A3. Och imorgon är det dax igen för en till lektion och det ska bli roligt som fan.

Imorgon ska vi också stanna kvar efter skolan och rita/räkna på dispositionsplanen för nästa vecka ska vi börja skissa på vårat indviduella arbete i samma plan men då göra varsin detaljplan över ett delområde i området. Det ska bli väldigt intressant vill jag lova men det kommer nog bli finT!

Underbart väder idag också så det var väldigt härligt att gå hem från tåget och när jag avr hemma så tog jag en otroligt skön powernap! <3

Och det blir ingen åreresa heller! Inte genom skolan iaf då det avr slut biljetter redan klockan 1 inatt... Haha!

Snart är dte Hells Kitchen så tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0