ojoj, uppdate igen!

Tusen år sist jag skrev, det händer inget nytt och spännande direkt heller så..

Jag fick en 4a i byggprocessen, 4a poäng från en 5a så det kändes grymt nice!

Sen så hatar jag samhällsplaneringen men jag hoppas att vi ska lyckas med vårat projekt, som tar tusen år och är sjukt boring.

I och för sig så har jag en rolig sak att berätta! Det blir Åre veckan 4a!! Jag, Anna, Palm, och David ska köra bil upp och bo brevid resten av gänget. Bo lyxigare, slippa åka buss, och för samma peng, helt underbart! Jag längtar så jag vet inte vad jag ska ta mig till?!
Nu försöker jag tagga mig till att ta i tag och rita klart mitt klassrum och sen göra lite matte, men det är så tråkigt så jag.. orkar inte. Jag har absolut inget sug alls...

Både jag och Fredrik känner av vaccinet på grissjukan också, huvudvärk och igår hade jag ont i kroppen, som vid feber. But we're still alive!

Och jag sitter och dreglar över Samsung Jét som jag inte har köpt ännu.. Haha! Jag har sån beslutsångest och snåltarmen frodas som fasen när jag knappt får några pengar alls. Egentligen borde jag handla lite, för det får mig på bra humör och får mig att må bra (jag vet, jag skulle bli en perfekt shopaholic!) men ja..

Gah!

Och samhällsplaneringen is killing me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0