Bowling i Jkpg!

Helgen har varit sjukt awesome, den bästa på länge!

Vi har sett Charlie and the Coholatefactory, ätit taccos, bowlat i jlpg och sett transformers - Return of the Fallen och latat oss.

Igår var vi och bowlade inne i Jkpg tillsammans med Fredriks kompisar Josip, Ivan, Marcus och erhmm.. En till kille som jag tappade namnet på just nu bara för det! Nattbowling och där börjar alla banor exakt halv 9 och alla banor tävlar mot alla och jag och bergsfolket, Ivan och Josip, kom 3a totalt av 20 banor! Hur awesome är inte det? jag skötte mig asbra och gjorde 4 strikes och massa spärrar, yes! Fredriks lag kom långt, långt efter oss, haha!!

Så det var väldigt trevligt och innan det så åt vi taccos och tog en promenad ner på stan i Nässjö. Riktigt fint väder också! Jag tog också en powernap i soffan innan raiden, sjukt härligt.

Veckan kommer som vanligt bli a pain in the ass så detta behövdes.

Sitter och raidar nu, och idag vinner vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0