X-Men Origins: Wolverine



Jag, brorsan, syrran och Linnea var inne i stan och såg på X-Men Origins: Wolverine och den var helt okej. Jag gillar svärdsfigther och sånna coola grejer så jag blev kär direkt i Ryan Reynolds som var med och gestaltade en mutant som var grymt duktig på att hantera svärd. Gahhh! <3 Och Wolverine är så tuff, han är verkligen ingen man leker med i första taget. Och min favorit från min barndom var med: Gambit! Jag spelade alltid Gambit, brorsan var Wolverine och syrran var Jubelie när serien gick som tecknad på helgerna.

Samt att våra bilfärder är ju episka!

Och vilken biosommar det kommer bli! Snart är det premiär för Änglar och Demoner, T4, TRANSFORMERS 2, Ice Age 3, HP och halvblodsprinsen, PUBLIC ENEMIES (Christian Bale, så snygg!)...

Vad nu då?
Fixa fixa..!

Kommentarer
Postat av: Miika

Ice Age 3!! :_

2009-05-02 @ 21:31:14
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0