Vilken besvikelse Anna!

Jag såg Robinsonfinalen igår och jag var helt övertygad om att Anna skulle ta en finalplats! Istället fick de se sig slagna av Ellinore i en form av plankan och hon knep första finalplatsen. Andra deltävlingen var ju grym då de skulle hugga kockosnötter, bygga puzzel, paddla kanoten en bra bit innan de skulle dyka ner i vattnet klättra uppför en repstege och för att slutligen bygga ihop en pyramid. Jarmo slog Anna och Nina och tog den andra finalplatsen.

Och Ellinore vann?! Hon skulle inte klara sig en endaste liten dag ensam på en öde ö så jag blev rätt upprörd. Jarmo, Anna och Nina hade varit mer sanna överlevare än denna Ellinore så jag evt inte riktigt hur de andra deltagarna kunde rösta fram henne som vinnare. Allt visas ju dock itne i tv-rutan men... Annaaa då!


Efter det så såg jag Illusionisten (hoppas jag stavar rätt) med Edvard Norton och Jessica Biel. Seg film, inget jag gillar direkt. Men! Den oväntade twisten på slutet lyfte filmen många snäpp, jag gillar när de använder så smarta lösningar att intte biopubliken hänger med.

Idag verkar dagen bli lika härlig som igår så det gäller att ta vara på solen för i veckan skulle det bli kallare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0