Trädgårdstjänst!

Idag har jag och brorsan haft trädgårdstjänst och rivit upp hela stengången som leder till baksidan. Stenarna staplade vi i vackra "Byggnader", gjorde Manhattan och Empire State building (sitter det ihop?) och ja.. Jag ville egentligen göra en pyramid men det fick jag inte göra. Attans!

Men det blir riktigt snyggt måste jag säga, stort puzzel som mamma leker med när pappa drar skottkärran fram och tillbaka med gammal jord, ny jord och stenmjöl och Athena springer mitt i röran och ser sjukt nöjd ut! Undra vad det blir för spännande vi ska hitta på imorgon då?

Efter en hel kväll i Ulduar 10manna så är jag sjukt trött. Och sjukt less. Och allt det där. Så det blir nog sängen för min del faktiskt!

Och ja, det blir nog en sväng med den svarta färgen om jag känner att jag har tålamod och sitta och pilla med tavlorna. Jag har fortfarande ingen idé om vad jag ska göra på min stora tavla mer än att jag vill den ska innehålla mycke färg så jag får kladda på ordentligt.. Humm.. Något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0